پرسش و پاسخ

پاسخ سوالات متداول را میتوانید در این بخش پیدا کنید

در مورد دوره های آموزشی

در مجموعه مسترکوچ، تمامی محتواها در عالی ترین و به روزترین سطح ممکن ارائه میشوند به همین دلیل به کیفیت تمامی دوره های ارائه شده اطمینان تام داریم اما چنانچه اگر به هر دلیلی از دوره ای راضی نبودید میتوانید تا نود روز پس از ثبت نام در دوره، به ایمیل زیر نامه بزنید و دلیل عدم رضایتتان را اعلام کنید. بدون هیچ پرسشی و در اسرع وقت نسبت به بازپرداخت وجه اقدام میکنیم و تمام مبلغ پرداختیتان را به شما بازمیگردانیم.
بله پرداخت تمامی دوره های آموزشی مجموعه مسترکوچ بصورت آنلاین صورت میپذیرد.
تمامی دوره های آنلاین مسترکوچ تنها در دو هفته اولیه انتشارشان تخفیف میخورند. پس از گذشت این مدت زمان، تخفیف دیگری برای دوره ها در نظر گرفته نمیشود.
پس از پرداخت هزینه دوره میتوانید از قسمت پروفایل کاربری خود که در سمت بالا چپ قابل مشاهده میباشد به دوره های خریداری شده خود دسترسی داشته باشید. همچنین میتوانید از بخش دوره های آنلاین با کلیک بر مشاهده محتویات دوره در زیر منوی برنامه آموزشی دوره به ویدیوها دسترسی داشته باشید.

در مورد پروفایل کاربری

برای تغییر اطلاعات و تنظیمات حساب کاربری خود میتوانید پس از وارد شدن به حساب کاربریتان، در صفحه اصلی روی پروفایل کلیک کنید. در صفحه ای که باز میشود روی تب تنظیمات کلیک کنید. در این تب میتوانید اطلاعاتی از قبلی نام کاربری و رمز عبور خود را تغییر دهید.
بله برای بهره مندی و شرکت در دوره ها میبایست وارد سایت شوید.
برای تغییر اطلاعات و تنظیمات حساب کاربری خود میتوانید پس از وارد شدن به حساب کاربریتان، در صفحه اصلی روی پروفایل کلیک کنید. در صفحه ای که باز میشود روی تب تنظیمات کلیک کنید. در این تب میتوانید اطلاعاتی از قبلی نام کاربری و رمز عبور خود را تغییر دهید.
در صفحه هر دره، در زیر تب "بررسی اجمالی"، روی "لیست دلخواه" کلیک کنید تا به علاقه مندی های شما اضافه شود.

پاسخ خود را در سوالات متداول نیافتید؟